ماموریت تویوتا در گسترش نسل اول از تویوتا پریوس

ماموریت تویوتا در گسترش نسل اول از تویوتا پریوس به دو گروه قابل دسته بندی میباشد :
اول، ساخت یک ماشین در خور قرن بیست و یکم

دوم، تغییر رویه تولید خودرو به سمت استفاده از تکنولوژی هیبریدی

یکی از مشکلات گسترش و تولید تکنولوژی‌های جدید و پیشرو، نداشتن پیشینه  و مواجه شدن با مشکلات جدید و پیش بینی نشده است، اما تویوتا  موفق شد در اکتبر 1997 از اولین نسل از تویوتا پریوس با شعار (In time for the 21 st century) رونمایی کند.
زمانی که اولین پریوس وارد بازار شد، هیچ کس نمی دانست که ماشین هیبریدی چیست و چگونه کار می کند، اما با گذشت زمان و استفاده بیشتر خریدارانی که روز به روز به تعداد آنها افزوده شد، تویوتا پریوس توانست پس از گذشت سالها، اکنون تولد بیست سالگی خود را با افتخار جشن بگیرد.
در جشن بیست سالگی تویوتا پریوس، از تمامی خریداران تویوتا پریوس واستفاده کنندگان تکنولوژی هیبرید قدردانی و تشکر به عمل آمد.
در این مراسم، تاکشی یوشیمادا (Takeshi Ushiamada) خالق تویوتا پریوس، درباره تولید اولین نسل از این ماشین گفت، خیلی سال قبل با آرزوی گسترش و تولید ماشین های خانوادگی بهتر و دوستدار محیط زیست به خانواده بزرگ تویوتا پیوستم، در تمامی این سالها هیچ چیز به اندازه تولید تویوتا پریوس باعث خوشحالی و غرور من نشده است.

ماموریت تویوتا در گسترش نسل اول از تویوتا پریوس

...